សមាហរណកម្មក្នុងតំបន់តាមរយៈសហគមន៍សេដ្ឋកិច្ចអាស៊ាន២០១៥ ការប្រកួតប្រជែងលើផលិតផល និងសេវាកម្មមិនទាន់គ្រប់គ្រាន់នោះទេ ក្នុងការឈរជើងនៅលើទីផ្សារ ប៉ុន្តែការចូលរួមជួយដល់សង្គម និងការការពារបរិស្ថាននឹងធ្វើឲ្យយីហោ ក៏ដូចជាដំណើរការក្រុមហ៊ុនទទួលបានជោគជ័យ និងមានស្ថិរភាព។
លោកឧកញ៉ា តែ តាំងប៉ ប្រធានសម្ព័ន្ធសមាគមសហគ្រាសធុនតូចនិងមធ្យមកម្ពុជា ធ្លាប់បានអំពាវនាវដល់ប្រជាពលរដ្ឋកម្ពុជាទាំងអស់ឲ្យជួយគាំទ្រផលិតផល ក្នុងស្រុក ដើម្បីកាត់បន្ថយការនាំចូល ព្រោះថា ទាំងគុណភាព និងរសជាតិនៃផលិតផលខ្មែរ មានគុណភាពល្អមិនចាញ់ផលិតផលនាំចូលនោះទេ។ ក្នុងជំនួញ ផលិតផលល្អ សេវាកម្មល្អជាផ្នែកមួយសំខាន់ក្នុងការបម្រើ និងទាក់ទាញអតិថិជន ប៉ុន្តែសហគមន៍សេដ្ឋកិច្ចអាស៊ាន២០១៥ អ្នកជំនួញគួរផ្ដោតលើ ការងារសង្គម និងការការពារបរិស្ថានក៏ព្រោះវាជារឿងសំខាន់ផងដែរ។
លោក ខន ឈុនតារា អ្នកគ្រប់គ្រងទូទៅហាងកាហ្វេ ខយ (KOI) ប្រាប់ TheBNEWS ថា ដើម្បីចូលរួមការរីកចម្រើន និងការបណ្ដុះបណ្ដាលក្នុងសង្គម ចំពោះការងារសង្គម ខយនឹងធ្វើកិច្ចការជាច្រើនច្រើនពាក់ព័ន្ធនឹងការអប់រំ។ បើសិនជានៅពេលអនាគត ហាងកាហ្វេខយមានសាខាច្រើន ខយព្យាយាមធ្វើយ៉ាងម៉េចឲ្យមានអាហារូបករណ៍ដល់កូនសិស្សដែលបម្រុងនឹងលូតលាស់ប៉ុន្តែកង្វះខាតធនធាន ឬក៏រកវិធីផ្សេងៗក្នុងការសហការជាមួយក្រសួង ឬស្ថាប័នផ្សេងៗដែលអាចជួយជា ថវិកា អាហារូបករណ៍ និងអ្វីៗផ្សេងៗទៀតដូចជាសៀវភៅជាដើម ដើម្បីឲ្យពួកគេបានចេះស្ទូចត្រីនឹងគេដែរ។
ក្នុងស្ថានភាពបច្ចុប្បន្ននេះ លោកថ្លែងថា ៖ « ក្រុមហ៊ុនយើងខ្ញុំក៏មានអាហារូបករណ៍សម្រាប់បុគ្គលិកដែរ។ អីចឹងបើបុគ្គលិកមើលទៅមានអនាគតចង់ឱ្យខ្លួនឯងមានគោលការណ៍ខ្លួនឯងថា គាត់នឹងលូតលាស់ យើងក៏ត្រូវការគាត់ខ្លាំងមែនទែន ព្រោះបើយកបុគ្គលិកមកបម្រើក្រុមហ៊ុន ប៉ុន្តែគាត់មិនមានចំណង់ចំណូលចិត្តក្នុងការធ្វើឲ្យលូតលាស់ខ្លួនឯង ខ្ញុំគិតថា ពេលវេលាបង្ហាត់គាត់ វានឹងបង្ហិនចោលតែម្ដង»។
ចំណែកការងារការពារបរិស្ថាន លោកឲ្យដឹងថា លោកកំពុងតែផ្ដោត និងចាប់អារម្មណ៍ការកាត់បន្ថយការប្រើថង់ប្លាស្ទិក ហើយរឿងបន្ទាប់គាត់កំពុងស្វែងរកវិធី ដើម្បីបង្ហាត់អតិថិជនឲ្យចេះប្រើច្នៃផលិតជ័រប្លាស្ទិកឡើងវិញ ពីព្រោះវាមានទំហំច្រើន។ និយាយឲ្យខ្លី គាត់កំពុងរក វិធីសាស្ត្រ យុទ្ធសាស្ត្រ និងវិធានការផ្សេងៗ ដើម្បីកាត់បន្ថយបញ្ហាទាំង២ ហ្នឹង កុំឲ្យប៉ះពាល់បញ្ហាបរិស្ថានច្រើន។
លោក ហួត សុខា ប្រធាននាយកប្រតិបត្តិអាជីវកម្មមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ អេ អឹម ខេ ភីអិលស៊ី (AMK PLC) មានប្រសាសន៍ថា៖ « ទាក់ទងហ្នឹងរឿងសង្គម អេ អឹម ខេ ជាទូទៅយើងមានយុទ្ធសាស្ត្រ និងថវិកាកំណត់ជាការពិត ប៉ុន្តែអ្វីដែលយើងចូលរួមយើងចង់ចូលរួមសង្គមណាដែលជួយទៅដល់អតិថិជនគោលដៅរបស់យើង។ អីចឹង អតិថិជនគោលដៅសំខាន់របស់យើងគឺអ្នកក្រ »។
លោកបន្តថា សព្វថ្ងៃ អេ អឹម ខេ ព្យាយាមជួយសង្គម គឺជួយដោយផ្ទាល់។ ទី១. អេ អឹម ខេ មិនយកថវិកាម្ដុំទៅធ្វើអ្វីមួយ ហើយចុះផ្សាយថា យើងជួយនោះទេ។ ផ្ទុយទៅវិញ បើ អេ អឹម ខេ ជួយគឺជួយផ្ទាល់តែម្ដង។ ឧទាហរណ៍ សព្វថ្ងៃ អេ អឹម ខេ មានសេវាលុបបំបាត់បំណុល។ មានន័យថា ក្នុង១ឆ្នាំៗ អតិថិជនស្លាប់ប្រហែល ០,៣% ដូច្នេះបំណុលលុបចោលហាក់ដូចជាយើងជួយអតិថិជនដោយក្នុង១ឆ្នាំៗ យើងលុបបំណុលហាក់បីដូចជាយើងជួយដល់សង្គមហ្នឹងហើយ។ ទី២. យើងឲ្យកម្ចីសង្គ្រោះបន្ទាន់៖ កម្ចីសង្គ្រោះបន្ទាន់យើងឲ្យអតិថិជនគោលដៅរបស់យើងទៅដល់អ្នកក្រ។ កម្ចីសង្គ្រោះបន្ទាន់យើងផ្ដល់នូវអត្រាមួយក្នុងកម្រិតទាប ស្មើពាក់កណ្ដាលនៃអត្រាកម្ចី មានន័យថា យើងជួយអតិថិជនក្នុងការកាត់បន្ថយនូវបញ្ហាបន្ទាន់ជួយដល់គាត់។
ផ្នែកការការពារបរិស្ថាន លោកបន្ថែមទៀតថា នាពេលកន្លងមក អេ អឹម ខេ មានធ្វើកម្ចីមួយហៅថា កម្ចីសម្រាប់ជួយពលរដ្ឋជនបទទិញធុងចម្រោះទឹក។ អញ្ចឹងកម្ចីមួយនោះគឺជាកម្ចីដែល អេ អឹម ខេ ជួយដល់គាត់ក្នុងការទទួលបានទឹកស្អាត។ តាមការស្រាវជ្រាវកន្លងមក ឃើញថា ប្រជាពលរដ្ឋមួយចំនួនធំប្រើប្រាស់ទឹកមិនសូវមានអនាម័យ។ អញ្ចឹង អេ អឹម ខេ ព្យាយាមជួយគាត់ឲ្យបានប្រើប្រាស់នូវទឹកស្អាតតាមរយៈធុងចម្រោះ ហើយ អេ អឹម ខេ កំពុងតែមើលទៅលើកម្ចីមួយចំនួនទៀត៕
លោកឧកញ៉ា តែ តាំងប៉ ប្រធានសម្ព័ន្ធសមាគមសហគ្រាសធុនតូចនិងមធ្យមកម្ពុជា ធ្លាប់បានអំពាវនាវដល់ប្រជាពលរដ្ឋកម្ពុជាទាំងអស់ឲ្យជួយគាំទ្រផលិតផល ក្នុងស្រុក ដើម្បីកាត់បន្ថយការនាំចូល ព្រោះថា ទាំងគុណភាព និងរសជាតិនៃផលិតផលខ្មែរ មានគុណភាពល្អមិនចាញ់ផលិតផលនាំចូលនោះទេ។ ក្នុងជំនួញ ផលិតផលល្អ សេវាកម្មល្អជាផ្នែកមួយសំខាន់ក្នុងការបម្រើ និងទាក់ទាញអតិថិជន ប៉ុន្តែសហគមន៍សេដ្ឋកិច្ចអាស៊ាន២០១៥ អ្នកជំនួញគួរផ្ដោតលើ ការងារសង្គម និងការការពារបរិស្ថានក៏ព្រោះវាជារឿងសំខាន់ផងដែរ។
លោក ខន ឈុនតារា អ្នកគ្រប់គ្រងទូទៅហាងកាហ្វេ ខយ (KOI) ប្រាប់ TheBNEWS ថា ដើម្បីចូលរួមការរីកចម្រើន និងការបណ្ដុះបណ្ដាលក្នុងសង្គម ចំពោះការងារសង្គម ខយនឹងធ្វើកិច្ចការជាច្រើនច្រើនពាក់ព័ន្ធនឹងការអប់រំ។ បើសិនជានៅពេលអនាគត ហាងកាហ្វេខយមានសាខាច្រើន ខយព្យាយាមធ្វើយ៉ាងម៉េចឲ្យមានអាហារូបករណ៍ដល់កូនសិស្សដែលបម្រុងនឹងលូតលាស់ប៉ុន្តែកង្វះខាតធនធាន ឬក៏រកវិធីផ្សេងៗក្នុងការសហការជាមួយក្រសួង ឬស្ថាប័នផ្សេងៗដែលអាចជួយជា ថវិកា អាហារូបករណ៍ និងអ្វីៗផ្សេងៗទៀតដូចជាសៀវភៅជាដើម ដើម្បីឲ្យពួកគេបានចេះស្ទូចត្រីនឹងគេដែរ។
ក្នុងស្ថានភាពបច្ចុប្បន្ននេះ លោកថ្លែងថា ៖ « ក្រុមហ៊ុនយើងខ្ញុំក៏មានអាហារូបករណ៍សម្រាប់បុគ្គលិកដែរ។ អីចឹងបើបុគ្គលិកមើលទៅមានអនាគតចង់ឱ្យខ្លួនឯងមានគោលការណ៍ខ្លួនឯងថា គាត់នឹងលូតលាស់ យើងក៏ត្រូវការគាត់ខ្លាំងមែនទែន ព្រោះបើយកបុគ្គលិកមកបម្រើក្រុមហ៊ុន ប៉ុន្តែគាត់មិនមានចំណង់ចំណូលចិត្តក្នុងការធ្វើឲ្យលូតលាស់ខ្លួនឯង ខ្ញុំគិតថា ពេលវេលាបង្ហាត់គាត់ វានឹងបង្ហិនចោលតែម្ដង»។
ចំណែកការងារការពារបរិស្ថាន លោកឲ្យដឹងថា លោកកំពុងតែផ្ដោត និងចាប់អារម្មណ៍ការកាត់បន្ថយការប្រើថង់ប្លាស្ទិក ហើយរឿងបន្ទាប់គាត់កំពុងស្វែងរកវិធី ដើម្បីបង្ហាត់អតិថិជនឲ្យចេះប្រើច្នៃផលិតជ័រប្លាស្ទិកឡើងវិញ ពីព្រោះវាមានទំហំច្រើន។ និយាយឲ្យខ្លី គាត់កំពុងរក វិធីសាស្ត្រ យុទ្ធសាស្ត្រ និងវិធានការផ្សេងៗ ដើម្បីកាត់បន្ថយបញ្ហាទាំង២ ហ្នឹង កុំឲ្យប៉ះពាល់បញ្ហាបរិស្ថានច្រើន។
លោក ហួត សុខា ប្រធាននាយកប្រតិបត្តិអាជីវកម្មមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ អេ អឹម ខេ ភីអិលស៊ី (AMK PLC) មានប្រសាសន៍ថា៖ « ទាក់ទងហ្នឹងរឿងសង្គម អេ អឹម ខេ ជាទូទៅយើងមានយុទ្ធសាស្ត្រ និងថវិកាកំណត់ជាការពិត ប៉ុន្តែអ្វីដែលយើងចូលរួមយើងចង់ចូលរួមសង្គមណាដែលជួយទៅដល់អតិថិជនគោលដៅរបស់យើង។ អីចឹង អតិថិជនគោលដៅសំខាន់របស់យើងគឺអ្នកក្រ »។
លោកបន្តថា សព្វថ្ងៃ អេ អឹម ខេ ព្យាយាមជួយសង្គម គឺជួយដោយផ្ទាល់។ ទី១. អេ អឹម ខេ មិនយកថវិកាម្ដុំទៅធ្វើអ្វីមួយ ហើយចុះផ្សាយថា យើងជួយនោះទេ។ ផ្ទុយទៅវិញ បើ អេ អឹម ខេ ជួយគឺជួយផ្ទាល់តែម្ដង។ ឧទាហរណ៍ សព្វថ្ងៃ អេ អឹម ខេ មានសេវាលុបបំបាត់បំណុល។ មានន័យថា ក្នុង១ឆ្នាំៗ អតិថិជនស្លាប់ប្រហែល ០,៣% ដូច្នេះបំណុលលុបចោលហាក់ដូចជាយើងជួយអតិថិជនដោយក្នុង១ឆ្នាំៗ យើងលុបបំណុលហាក់បីដូចជាយើងជួយដល់សង្គមហ្នឹងហើយ។ ទី២. យើងឲ្យកម្ចីសង្គ្រោះបន្ទាន់៖ កម្ចីសង្គ្រោះបន្ទាន់យើងឲ្យអតិថិជនគោលដៅរបស់យើងទៅដល់អ្នកក្រ។ កម្ចីសង្គ្រោះបន្ទាន់យើងផ្ដល់នូវអត្រាមួយក្នុងកម្រិតទាប ស្មើពាក់កណ្ដាលនៃអត្រាកម្ចី មានន័យថា យើងជួយអតិថិជនក្នុងការកាត់បន្ថយនូវបញ្ហាបន្ទាន់ជួយដល់គាត់។
ផ្នែកការការពារបរិស្ថាន លោកបន្ថែមទៀតថា នាពេលកន្លងមក អេ អឹម ខេ មានធ្វើកម្ចីមួយហៅថា កម្ចីសម្រាប់ជួយពលរដ្ឋជនបទទិញធុងចម្រោះទឹក។ អញ្ចឹងកម្ចីមួយនោះគឺជាកម្ចីដែល អេ អឹម ខេ ជួយដល់គាត់ក្នុងការទទួលបានទឹកស្អាត។ តាមការស្រាវជ្រាវកន្លងមក ឃើញថា ប្រជាពលរដ្ឋមួយចំនួនធំប្រើប្រាស់ទឹកមិនសូវមានអនាម័យ។ អញ្ចឹង អេ អឹម ខេ ព្យាយាមជួយគាត់ឲ្យបានប្រើប្រាស់នូវទឹកស្អាតតាមរយៈធុងចម្រោះ ហើយ អេ អឹម ខេ កំពុងតែមើលទៅលើកម្ចីមួយចំនួនទៀត៕
No comments:
Post a Comment